Viziune, misiune, valori

Viziunea ETi: să aducă consumatorilor, oriunde s-ar afla ei, mici raze de bucurie prin gustul delicios și unic al produselor pe care le comercializează.

Misiunea ETi: să fie un brand inovator, lider pe piețele în care activează.

Valorile ETi: pasiunea, curajul și grija profundă față de calitate și inovație, dar și importanța acordată viziunii de a aduce bucurie în viața consumatorilor.

1961

Prima fabrică ETi a fost înregistrată la Camera de Comerţ şi Industrie pentru producţia de biscuiţi, de către Fondatorul nostru, domnul Firuz Kanatli.

1962

La 20 Ianuarie, Fabrica de biscuiţi ETi şi-a început producţia cu o capacitate zilnică de 3 tone, realizată de un număr de 20 de angajaţi.

1962

Produsele „Petit Beurre”, „Marie”, „Kremalı”, „Sable”, „Bademli” au fost introduse pe piaţă în ambalaje de 4-5 kg.

1963

În scopul creşterii capacităţii şi pe baza proiectelor realizate de inginerii turci, a fost construită a doua fabrică.

1965

Pe baza cooperării cu inginerii turci, s-a trecut la automatizarea procesului de producţie şi a fost pus în funcţiune primul cuptor automat tip tunel.

1967

Pe baza proiectelor realizate de inginerii turci, a fost construită prima fabrică automată de biscuiţi, fabrică ce şi-a început producţia la data de 25 Noiembrie.

1967

S-a trecut la producţia biscuiţilor „ETi Finger”, după care produsul a fost introdus pe piaţă.

1970

A fost înfiinţată a doua fabrică automată şi s-a trecut la producţia în trei schimburi.

1970

Domnul Firuz Kanatli a înfiinţat un liceu care poartă numele tatălui său, Haci Ahmet Anadolu Lisesi, făcând astfel posibil învăţământul pentru mii de tineri.

1972

Compania Fabrica de Biscuiţi ETi, care aparţinea domnului Firuz Kanatli, s-a transformat la data de 13 martie 1972, prin participarea membrilor familiei, în Societatea Anonimă de Industrie Alimentară şi Comerţ ETi.

1972

A fost lansată muzica de reclamă compusă de Oktay Tem, „Am o ghicitoare pentru voi, copii”.

1974

ETi a realizat primul export în Ciprul de Nord.

1974

ETi a câştigat primul „Premiu TSE pentru Calitate”.

1975

A fost cumpărat primul cuptor din străinătate şi a fost pus în funcţiune împreună cu celelalte echipamente automate din fabrică, care au produse în Turcia.

1976

A fost înfiinţată fabrica „ETiMEK” a Societăţii Anonime de Industrie Alimentară şi Comerţ ETi, în Bozuyuk (Bilecik).

1976

S-a trecut la producţia primilor biscuiţi pentru bebeluşi „ETi Cicibebe”, unul dintre cele mai importante produse ETi pentru alimentaţia bebeluşilor.

1978

La 20 februarie, la fabrica Bozuyuk, s-a trecut la producţia primei şi unicei pâini prăjite din Turcia, „Etimek”, după care produsul a fost introdus pe piaţă.

1978

Pentru a centraliza activităţile de proiectare, producţie, montaj şi întreţinere întreprinse, începând cu anul 1967, în Parcul Industrial Eskişehir, a fost înfiinţată Societatea Anonimă de Industrie Mecanică şi Comerţ ETi.

1978

A început producţia primilor biscuiţi cu fibre din Turcia „ETi Burcak”, după care produsul a fost introdus pe piaţă.

1979

A început producţia biscuiţilor cu marshmallow şi granule „ETi Puf”, după care produsul a fost introdus pe piaţă.

1980

La data de 6 februarie, a fost înfiinţată Tam Societatea Anonimă de Industrie Alimentară şi Comerţ şi s-a trecut la producţia de checuri.

1982

Produsul „Felie de chec cu stafide”, primul de acest gen din Turcia, a început să fie produs la data de 1 martie în fabrica Tam S.A. Industrie Alimentară şi Comerţ şi a fost introdus pe piaţă. Apoi, gama de produse a fost lărgită cu produsele „Paykek Felie şi Baton” cu Cacao, Mozaic, cu Fructe, cu Caise, cu Nucă de Cocos şi cu Lămâie.

1983

La fabrica Tam s-a trecut pentru prima dată în Turcia la producţia produsului „Felii de chec cu Fructe şi Cacao” tip industrial, după care produsul a fost introdus pe piaţă.

1986

La fabrica Eti S.A. Industrie Alimentară şi Comerţ din Bozuyuk s-a început utilizarea liniei de producţie de checuri pentru produsul „Browni”, care apoi a fost introdus pe piaţă.

1990

La fabrica Eti S.A. Industrie Alimentară şi Comerţ din Bozuyuk a început producţia sortimentelor „Eti Topkek” cu cacao şi fructe, care apoi au fost introduse pe piaţă.

1990

A început producţia „ETi Negro” şi „ETi Biscuiţi dietetici”, după care produsele au fost introduse pe piaţă.

1995

ETi a devenit prima companie care instruia angajaţii pentru dispunerea și expunerea produselor pe raft.

1996

Pentru a ţine pasul cu inovaţiile din domeniu, a fost construită o nouă fabrică modernă a ETi S.A. Industrie Alimentară şi Comerţ în parcul industrial din Eskişehir.

1996

În luna decembrie, ETi S.A. Industrie Alimentară şi Comerţ a fost prima fabrică de biscuiţi care a primit Certificatul de Calitate ISO-9002.

1997

În scopul îndeplinirii cererii şi a preferinţelor de piaţă, la data de 1 ianuarie ETi S.A. Marketing şi Industrie a fost mutată la Istanbul.

1997

În cadrul activităţilor de vânzare şi distribuţie s-a trecut de la Sistemul de dealeri en-gros la Sistemul de distribuire.

1997

În luna iunie, Tam S.A. Industrie Alimentară şi Comerţ a primit Certificatul de Calitate ISO-9002.

1997

Prima trecere la automatizare a fost realizată în luna septembrie.

1999

S-a început producţia „ETi Popkek”, după care produsul a fost introdus pe piaţă.

2001

S-a început producţia primului produs tip turtă ambalată, „ETi Turti”, după care produsul a fost introdus pe piaţă.

2002

A fost lansat produsul „ETi Tutku”, care în scurt timp a devenit lider al pieţii.

2003

Sistemul TPM (Management Productivitate Totală), considerat de domnul Firuz Kanatli ca fiind „Proiectul de război al unei civilizaţii”, a fost adoptat de ETi ca sistem de management al fabricii.

2003

Pe baza unei abordări a răspunderii sociale, în luna mai, au fost introduşi pe piaţă primii biscuiţi fără gluten, „ETi Pronot”, produs pentru persoanele care suferă de boala celiacă. www.colyak.com.tr

2003

Pe baza solicitărilor primite de la consumatori, ETi a făcut un nou pas şi a construit o fabrică de ciocolată – producţie pe care a început să o efectueze în paralel cu domeniul său primar de activitate.

2003

După producţia primelor ciocolate tip tabletă, s-a trecut la producţia „Soho” şi „Wanted”, produse care au fost introduse pe piaţă.

2003

S-a început construirea unei noi fabrici de checuri.

2003

S-a lansat primul chec umed „ETi Browni Gold”.

2004

A fost aleasă „Brand-ul anului” pentru produsul „ETi Pronot”, realizat pentru persoanele care suferă de boala celiacă şi fenilcetonurie, în cadrul festivităţii „Premii pentru companiile care respectă consumatorii”, organizată de Asociaţia Consumatorilor.

2004

În luna septembrie s-a început producţia de ciocolată cu lapte, fistic, alune şi amăruie, după care produsele au fost introduse pe piaţă.

2005

Cu scopul îndeplinirii cerinţelor pieţei, a fost construită o nouă fabrică de checuri, care şi-a început producţia.

2005

ETi S.A. Industrie Alimentară şi Comerţ a primit în luna februarie Certificatul HACCP, pentru managementul siguranţei alimentelor.

2005

În al doilea trimestru al anului 2005, pe ambalajele produsului „Browni Gold” de 250 gr., a fost utilizat alfabetul Braille pentru persoanele cu handicapuri de vedere, care astfel puteau recunoaşte cu uşurinţă produsul. Acest design a primit mai multe premii.

2005

Fabrica de biscuiţi ETi a primit „Premiul de Excelenţă TPM” din partea Institutului Japonez pentru Întreţinerea Fabricilor, în urma unei activităţi intense care a durat trei ani, timp în care fabrica a obţinut rezultate foarte bune în cadrul inspecţiilor.

2005

Tam S.A. Industrie Alimentară şi Comerţ a primit în luna iulie Certificatul HACCP pentru managementul siguranţei alimentelor.

2005

Sloganul utilizat la mai mult de 200 de produse a devenit „ETi – Civilizaţia gustului”.

2005

În luna iulie, muzeele Rumeli şi Anadolu Hisar au început să fie luminate prin sponsorizarea ETi.

2006

Familia Kanatli a început să se ocupe tot mai mult de instituţionalizarea companiei ETi. În luna septembrie, atribuţiile şi obligaţiile Consiliului de Management şi Executiv au fost separate. Familia Kanatli, care şi-a adus cea mai mare contribuţie la poziţia pe care o ocupa ETi în sector, s-a retras din comitetul executiv şi a trecut în Consiliul de Administraţie.

2006

Lansarea „Tadinda” a avut loc în luna decembrie. Pe lângă sortimentul cu brânză, au fost lansate în scurt timp sortimentele „covrig cu caşcaval” şi „furculiţă”, iar astfel produsele au devenit în scurt timp preferate pe piaţă.

2007

Ultimele inspecţii efectuate de TPM care s-au încheiat cu rezultate foarte bune au fost premiate de Institutul Japonez pentru Întreţinerea Fabricilor. Atât fabrica de biscuiţi cât şi compania Tam şi Fabrica din Bozuyuk au primit „Premiul de Excelenţă TPM”. Astfel, excelenţa ETi privind producţia a fost demonstrată încă o dată.

2007

În luna iunie, produsul „ETi Form – floricele de porumb”, a fost introdus pe piaţă. Produsul conţine 137 de calorii şi este o adevărată plăcere de consumat.

2007

În cadrul activităţilor de Responsabilitate Socială, în luna iulie a fost lansat proiectul „ETi Vaporul copiilor”. Trei sute de copii din cadrul Agenţiei de Servicii Sociale şi Protecţia Copilului, au făcut o călătorie de neuitat, pe parcursul a trei săptămâni pe Bosfor unde s-au bucurat de activităţi privind istoria, activităţi de desen şi percuţie.

2007

În luna decembrie a fost introdus pe piaţă produsul „ETi Popkek, cu cacao şi vişine”, produs care conţine vişine încorporate într-un chec gustos şi cremă cu gust intens de vişine.

2008

Fabrica de ciocolată ETi a devenit a patra fabrică ETi care a primit „Premiul de Excelență TPM” al Institutului Japonez pentru Întreţinerea Fabricilor. Împreună cu acesta, ETi deţine cinci premii TPM.

2008

Gustul şi ambalajul produsului „ETi Paykek”, checul întotdeauna gata pentru a servi musafirii neaşteptaţi, a fost complet schimbat. De asemenea, la gama de produse „ETi Paykek” a fost adăugat şi sortimentul „Morcovi-Nucă-Scorţişoară”.

2008

A avut loc primul festival ETi FEST cu participarea studenţilor la diverse activităţi distractive.

2008

În luna mai, a fost introdus pe piaţă produsul „ETi Benim’O”, produs devenit indispensabil pentru iubitorii de biscuiţi sandviş cu marshmallow, ciocolată şi fulgi de cocos.

2008

La fel ca şi civilizaţiile din Anatolia, ETi a creat o Civilizaţie a Gustului, iar în luna mai a demarat alături de Fundaţia CEKUL un proiect de responsabilitate socială care va continua pentru un timp îndelungat. Proiectul „ETi-CEKUL Ambasadorii Culturii (2008–2012) a avut drept scop formarea a 4000 de „Ambasadori ai culturii” în 77 judeţe din Turcia, pentru a conserva patrimoniul cultural al ţării şi a pune în valoare tradiţiile pe cale a fi uitate de generaţia tânără.

2008

În luna iunie au fost lansaţi biscuiţii „ETi Form, cu fibre şi fructe”, cu conţinut bogat de fibre şi caise uscate – care ajută la funcţionarea optimă a sistemului digestiv, şi prune şi zmeură – care ajută la fortificarea sistemului imunitar.

2008

ETi Burcak şi sloganul său „Încă mai există ceva natural…” în luna iunie şi-au pus amprenta asupra unui proiect important. Împreună cu WWF Turcia (Fundaţia pentru protejarea vieţii naturale), ETi a promovat „Proiectul de Irigaţii Moderne”, în scopul protejării resurselor de apă din depresiunea Konya, zonă unde se efectuează o producţie importantă de grâne expusă secetei.

2008

În luna iunie, pe rafturile magazinelor a apărut „ETi Maximus” cu alune şi caramel, ciocolată cu lapte şi nuga, produs apreciat de tineri ca fiind o adevărată sursă de energie.

2008

Ambalajul „ETi Wanted”, ciocolată cu caramel şi fulgi de orez, a fost înnoit în luna septembrie. În aceeaşi perioadă, în familia produselor „Wanted” a fost adăugat produsul „Wanted Bumba”, cu nucă de cocos, fulgi de orez şi ciocolată.

2008

În luna decembrie a fost introdus pe piaţă produsul „Cikolata Keyfi Sticks” – ciocolată într-o formă nouă, practică, pentru cei care îşi doresc să se bucure de ciocolată oriunde și oricând.

2009

În luna ianuarie ambalajul „ETi Lifalif” a fost înnoit şi a fost introdus pe piaţă un nou sortiment: „Cereale cu ciocolată şi portocale”.

2009

Pentru consumatorii pasionaţi de produsul „ETi Form”, în luna martie a fost introdus un nou produs: „ETi form cu cereale”.

2009

ETi Burcak continuă fără întrerupere să protejeze viaţa naturală din Turcia. Pe baza rezultatelor obţinute anul trecut în cadrul „Proiectului de Irigare a depresiunii Konya”, ETi a promovat „Proiectul Zilelor de Mâine ale Turciei” prin adăugarea pe ambalaj a unei ilustraţii care explică efecte modificărilor climatice asupra zonei Konya şi a părţii de est a Mării Mediterane în anii 2015, 2030 şi 2050.

2009

Festivalurile primăverii susţinute în universităţi au fost promovate de ETi FEST. Festivalul, desfăşurat pentru a doua oară anul acesta, a reunit cu 300.000 de studenţi din universităţile din 10 judeţe între datele de 4–22 mai.

2009

Preşedintele Onorific şi fondatorul ETi, domnul Firuz Kanatli, a primit „Premiul TBMM pentru Servicii Extraordinare”. Acesta este acordat de Parlamentul Turc personalităţilor şi instituţiilor care contribuie la dezvoltarea ţării prin activităţile desfăşurate.

2009

În luna august, a fost lansat un nou produs: napolitanele „ETi Hoşbeş”. Acestea şi-au ocupat locul pe rafturile din magazine cu mai multe sortimente: alune, căpşuni şi vanilie.

2009

Star-ul checurilor, „ETi Popkek” şi-a micşorat dimensiunile! „Mini ETi Popkek” a ocupat rafturile magazinelor cu sortimente precum chec cu cremă de banane şi cu glazură de ciocolată.

2009

Pe baza deciziei Senatului Universităţii Osmangazi din Eskişehir, Preşedintele Onorific şi fondatorul ETi, domnul Firuz Kanatli, a primit titlul de Doctor Honoris Causa.

2010

În al treilea an de existenţă, ETi FEST s-a desfăşurat cu dinamismul binecunoscut în multe universităţi din Turcia. ETi FEST, susţinut în 10 universităţi din 10 judeţe între datele de 03-24 Mai, a desfăşurat activităţi distractive pentru aproape 650.000 de studenţi.

2010

Pentru cei ce vor să se simtă bine, în luna februarie a fost adăugată la familia „ETi Browni” un nou produs. Checul umed şi moale, ciocolată intensă şi glazura de ciocolată fac ca noul „ETi Browni Intense” să fie ceva greu de explicat!

2010

În anul 2009, ETi a primit „Premiul din Aur” pentru faptul că a fost compania turcă cu cele mai multe cereri de înregistrare de brand internaţional. De asemenea, din punct de vedere al numărul de cereri de înregistrare de brand în Turcia, a primit premiul întâi pentru sectorul alimentar şi premiul doi pentru toate sectoare fiind astfel distinsă cu „Premiul Ligii de Patente”.

2010

În cadrul Managementului de Productivitate Totală (TPM), la finalizarea inspecţiilor Fabrica de biscuiţi ETi a fost distinsă cu „Premiul Special TPM” în timp ce Fabrica de checuri a fost distinsă cu „Premiul de Excelență TPM”. Împreună cu aceste premiile, toate unităţile de producţie ale ETi au primit premii TPM.

2010

Noul membru al familiei „ETi Cikolata Keyfi”, ciocolata lungă, a fost lansată pe piaţă în luna iulie. Petrecerea ciocolatei nu a fost niciodată atât de lungă!

2010

În luna decembrie „ETi Karam” a fost cel mai nou membru al familiei ETi de ciocolată bitter. „ETi Karam”, este prima ciocolată realizată în conformitate cu obişnuinţele iubitorilor de ciocolată bitter.

2011

În luna februarie, „ETi Paykek” a primit un gust nou şi o nouă formă şi ambalaj, detașându-se astfel de alte produse de pe piaţă.

2011

În cadrul activităţilor pentru aniversarea a 50 de ani de existenţă, ETi a planificat activităţi surpriză în scopul aducerii de mici bucurii în viaţa oamenilor. Astfel, prima surpriză a avut loc la data de 15 martie în centrul Mersin-ului, unde a fost susţinut un spectacol de zăpadă într-un oraş unde nu mai ninsese de 30 de ani.

2011

În scopul informării publicului şi aducerii în atenţia acestuia a bolii celiace şi pentru a sprijini persoanele care oferă de această afecţiune, ETi a lărgit gama produselor „Pronot”. Pe lângă fursecurile simple „ETi Pronot”, în luna aprilie au fost introduse pe piaţă produsele „ETi Pronot – Fursecuri fără gluten cu cacao”, „ETi Pronot – Saleuri fără gluten cu măsline şi cimbru”, „ETi Pronot – Mini checuri fără gluten cu cacao” şi „ETi Pronot – Biscuiţi fără gluten pentru bebeluşi”.

2011

ETi FEST s-a desfăşurat în 5 universităţi din 5 judeţe între datele de 9–18 mai, când au avut loc activităţi distractive pentru mii de studenţi.

2011

„Muzeul de arheologie ETi Eskişehir”, primul deschis pe baza iniţiativei private, a fost inaugurat la data de 28 mai prin participarea Primului ministru Recep Tayyip Erdoğan şi Preşedintelui Onorific al ETi, Firuz Kanatli. Muzeul fusese închis timp de 10 ani şi a prins viaţă printr-o investiţie ETi în valoare de 9 milioane de Lire Turceşti.

2011

În cadrul Managementului Productivităţii Totale (TPM), fabricile din Bozuyuk şi Fabrica de biscuiţi şi ciocolată, care obţinuseră „Premiile de Excelenţă TPM”, au trecut şi a doua etapă a TPM şi au primit premiul de „Excelenţă continuă”.

2011

Structura bombată a ciocolatei „ETi Karam” a fost distinsă cu cel mai important premiu din Franţa, "Label of the Observeur Du Design 2012" (Calitate design, 2012).

2011

În luna septembrie, familia Popkek are un nou membru: Popkek, „Popkek Goa” – un chec a cărui cremă are gust intens, se topeşte în gură şi are o glazură generoasă.

2011

Napolitanele cu ciocolată „Petito Ayıcık” au fost introduse pe piaţă în luna octombrie.

2011

În cadrul serbărilor organizate de ETi cu prilejul aniversării a 50 de ani de existenţă, ETi a fost distins cu „Premiul special pentru cel mai creativ Marketing Direct” şi premiul întâi în cadrul categoriei „Premii pentru Marketing Direct” şi „Activităţi de Guerrilla Marketing şi proiecte speciale”.

2011

ETi Burcak, împreună cu Fundaţia pentru protejarea vieţii naturale (WWF Turcia) a continuat şi în anul 2011 „Proiectul de adaptare la condiţiile climaterice”, efectuând aplicaţii pilot pentru atragerea atenţiei fermierilor asupra necesităţii adaptării la condiţiile climaterice. Scopul proiectului a fost dezvoltarea producţiei agricole prin adaptarea la condiţiile climaterice şi trecerea rapidă la irigaţiile moderne.

2011

În luna noiembrie a fost lansat produsul „ETi Canga”, cu un aspect rebel, cu bucăţi mari de arahide, multă ciocolată, caramel şi nuga.

2011

Produsul ce a reunit biscuiţii cu ciocolata, „ETi Kombo”, a fost introdus pe piaţă în luna noiembrie, oferind consumatorilor o formă nouă, o modalitate diferită de consum, un pachet şi un gust original.

2011

„ETi Cin”, produs care de ani de zile a oferit consumatorilor diverse gusturi cu jeleu de portocale şi granule de cacao, a fost lansat în luna noiembrie într-o nouă formă, sub denumirea „Lumea mini a ETi Cin”.

2012

Direcţia de resurse umane din cadrul grupului de companii ETi a primit „Premiul pentru respectul persoanei” în cadrul unei competiţii organizate de Kariyer.net în scopul aducerii la cunoştinţa publicului a activităţilor de succes din domeniul resurselor umane şi a fost distinsă şi cu „Premiul pentru firma care a primit cele mai multe cereri de lucru în anul 2011”.

2012

Şi în anul acesta, ETi a primit distincţia de „Cea mai apreciată companie din sector” în cadrul studiului „Cele mai apreciate companii din Turcia 2011” efectuat în ultimii 12 ani de Revista Capital. Astfel, în anul 2011, ETi primeşte premiul întâi în domeniul „Biscuiţi şi ciocolată”, domeniu introdus pentru prima dată în studiu şi, astfel, timp de doi ani la rând, devine deţinătorul premiului „Cea mai apreciată companie”.

2012

ETi FEST a participat şi anul acesta la activităţile din cadrul universităţilor. Festivalul care a început la 7 Mai în Adana, la Universitatea Cukurova, a continuat în Ankara, Malatya, Trabzon, Antalya şi s-a finalizat în data de 23 mai în Eskişehir.

2012

Grupul OYAK, a transferat către ETi S.A. Industrie Alimentară şi Comerţ acţiunile minoritare pe care le deţinea în cadrul ETi S.A. Management Şi Industrie şi Tam S.A. Industrie Alimentară şi Comerţ. Transferul a avut loc la data de 1 iunie.

2012

Proiectul „ETi CEKUL Ambasadorii culturii”, iniţiat în anul 2008 de ETi, în cooperare cu Fundaţia CEKUL, în scopul protejării valorilor culturale ale ţării noastre şi transmiterea acestora către generaţiile tinere, s-a încheiat după cinci ani de activitate. În cadrul acestui proiect au fost iniţiaţi aproximativ 18000 de ambasadori ai culturii, dintre elevi de clasa a VI-a din 77 de oraşe din Turcia. La finalul fiecărui an, ambasadorii culturii din toate colţurile ţării s-au întâlnit la Istanbul cu o temă specifică, iar anul acesta întâlnirea a avut loc la Gaziantep la data de 19 iunie, cu tema „Gusturi locale”.

2012

Premiile „Altin Pusula” pentru Resurse Umane, aflate la al 11 an de desfăşurare și organizate de Asociaţia Turcă de Resurse Umane (TUHID), a conferit companiei ETi premii în categoria „Management de activitate”, pentru proiectul „Activităţi surpriză în cadrul aniversării a 50 de ani de existenţă”.

2012

ETi a premiat-o pe atleta Gamze Bulut, care s-a antrenat în orasul Eskisehir, pentru rezultatul de 4:10.40 obtinut la 1500 de metri în cadrul Olimpiadei de la Londra. Premiul a fost oferit la data de 16 august la Directia Judeteană de Tineret si Sport din Eskisehir de către Presedintele Comitetului Executiv al ETi, Hakan Polatoglu.

2012

ETi a fost distinsă cu premiul „Imagine instituţională, strategie, comunicare” în cadrul Festivităţii MediaCat Felis 2012, o organizaţie de prestigiu a industriei reclamelor din Turcia, pentru proiectul „Activităţi surpriză în cadrul aniversării a 50 de ani de existenţă”. Proiectul a fost distins cu numeroase alte premii.

2012

Pe baza rezultatelor bune obţinute în urma cooperări dintre ETi Burcak şi WWF Turcia pentru viitorul durabil al depresiunii Konya, începută în anul 2008 şi promotoare al Proiectului de Irigaţii Moderne, s-a decis continuarea proiectului pentru încă 5 ani şi s-au continuat activităţile pilot pentru generalizarea metodelor de irigaţii moderne pentru o agricultură adaptată la condiţiile climaterice.

2012

„ETi Petito Ayicik” a promovat o activitate distractivă de dans pentru copiii care nu fac destul efort sau exerciţii fizice. Brandul de ciocolată pentru copii „ETi Petito Ayicik” a promovat un dans care motivează copiii să ducă o viaţă mai activă.

2012

Teatrul pentru copii ETi, care contribuie la dezvoltarea socială şi culturală a copiilor, a jucat gratuit opt piese în diverse locaţii din Turcia, șase în Republica Turcă a Ciprului de Nord, şi acum şi pentru copiii turci care locuiesc în străinătate. Prima piesă de acest gen, „Motanul încălţat”, a fost jucată în Skopje, capitala Macedoniei, pentru copiii de naţionalitate turcă ce locuiesc acolo.

2012

ETi FEST, care poartă şi denumirea de „Distracţie zi şi noapte” în universităţi, a primit în cadrul Premiilor de Marketing Direct, aflate la a cincea ediţie anul acesta, locul doi la categoria „Activități de Roadshow Marketing” și locul trei la categoria „Concursuri şi festivaluri”.

2012

Iubitorii de ciocolată amăruie au făcut cunoştinţă în luna decembrie cu un nou sortiment a brandului Karam. Produsul „ETi Karam Gurme” conţine o cremă amăruie intensă, foi de napolitană ce se topesc în gură şi o glazură generoasă de ciocolată amăruie, ceea ce face ca iubitorii ciocolatei de acest tip să descopere o nouă plăcere.

2013

Companiile ETi, ETi S.A. Industrie Alimentară şi Comerţ, Tam S.A. Industrie Alimentară şi Comerţ şi ETi S.A. Marketing şi Industrie au fuzionat sub forma ETi S.A. Industrie Alimentară şi Comerţ. În urma fuziunii, care a avut loc în luna ianuarie, toate activităţile industriale şi comerciale ale companiei se vor desfăşura sub denumirea ETi S.A. Industrie Alimentară şi Comerţ.

2013

ETi a primit pentru a treia oară „Premiul pentru respectul persoanei”, unul dintre cele mai prestigioase premii din Turcia în domeniul Resurselor Umane.

2013

Considerate a fi „standardul de aur” al sectorului de publicitate, „Premiile Effie Turcia pentru reclame” au constituit o sursă de mândrie pentru familia ETi. În cadrul festivitătii organizate în luna aprilie, la 28 de categorii în cadrul cărora au fost conferite 51 de premii, ETi Burcak a primit Premiul Effie în categoria „Activităti benefice”, ETi Tutku în categoria „Succes durabil” şi „Adicto Intense” în categoria „Succes peste limite”.

2013

Fabrica de checuri ETi a fost premiată de sistemul japonez de management cu Premiul de Continuitate Nivelul 2, în cadrul sistemului de Management Productivitate Totală (TPM).

2013

Brandul „ETi Popkek Goa” s-a înnoit. Reţeta şi aspectul nou al checului copt în abur propriu şi sosul intens de ciocolată au fost prezentate publicului în luna aprilie.

2013

„ETi Paykek”, brandul pionier şi inovator al pieţei de checuri, a primit un nou gust şi un nou aspect, fiind introdus pe piaţă cu denumirea de „ETi Paykek Şekl-i Şahane”.

2013

Noua gustare sărată „ETi Gong – Floricele de porumb şi orez” a fost introdusă pe piaţă în luna mai într-o formă practică şi uşor de transportat.

2013

În cadrul Premiilor „Altin Pusula” pentru Resurse Umane, organizate de Asociaţia pentru resurse umane TUHID şi aflate la a 12-a ediţie, ETi a primit „Premiul special al juriului” pentru proiectul „Teatrul ETi pentru copii”.

2013

În al șaselea an de activitate al ETi Burcak şi WWF Turcia, a fost promovat proiectul „Comuna model”. ETi Burcak şi WWF Turcia au ales în cadrul acestui proiect comuna Oguzeli, încă bogată în ape subterane. Aici s-au efectuat irigaţii cu 40% mai puţin, însă s-a obţinut o creştere a producţiei de 25%.

2013

În luna august au fost introduse pe piaţă „Cerealele Lifalif cu fructe uscate şi cu alune”, într-o nouă formă pentru un mic dejun sănătos şi gustos. Acestea au un conţinut ridicat de stafide, smochine uscate, caise uscate şi alune.

2013

Familia „ETi Hoşbeş” a primit un nou membru. „Hoşbeş Citrice”, cu cremă de mandarine şi lămâie verde, a devenit un produs căutat în lunile de vară, fiind disponibil în magazine din luna august.

2013

Noul sortiment cu ciocolată cu lapte al „ETi Burcak”, primii biscuiţi cu fibre din Turcia, şi-a ocupat locul pe rafturile magazinelor în luna septembrie.

2013

„ETi Crax” a ascultat vocea tinerilor care îşi doresc întotdeauna mai mult şi le-a oferite acestora în luna august sortimentele „Mai condimentat”, „Cu mai multă brânză” şi „Mai picant”. Noile ambalaje au pus în valoare gustul într-un aspect mai distractiv şi mai apropiat tinerilor.

2013

O nouă savoare „ETi Petito Ayicik”: „ETi Petito Ayicik – Ciocolată cu cremă de lapte”! Ciocolata într-o formă distractivă, cu cremă de lapte, distrează copiii şi îi îmbie să guste ciocolata „ETi Petito Ayicikli”.

2013

„ETi Cay Keyfi”, indispensabil orelor de ceai, a fost înnoit atât din punct de vedere al gustului, cât şi al ambalajului. Noua reţetă, care face ca fursecurile să se topească în gură, a fost utilizată şi pentru sortimentele cu cacao şi cu arahide şi scorţişoară, sortimente care au fost introduse pe piaţă în luna octombrie.

2013

Premiile primite în cadrul Medicat Felis, organizaţie care determină cele mai bune strategii, idei şi aplicaţii ale anului, au scos şi mai mult în evidenţă brandul ETi. Acesta a primit premiul întâi în cadrul categoriei „Produse alimentare şi băuturi răcoritoare” pentru campania „La ce mă gândesc când e vorba de bucurie” şi premiul întâi în cadrul categoriei „Responsabilitate Socială Instituţională şi Opinie Publică” pentru „Teatrul ETi pentru copii”.

2013

În luna noiembrie, ETi a promovat un produs nou, „ETi Milk Burger”, produs ce poate fi consumat cu încredere de copii. „ETi Milk Burger” trebuie păstrat pe rafturi la temperaturi între 4 si 10 grade Celsius, consumat la rece. Pandispanul său bogat în miere, minunata cremă de lapte si forma de burger îl fac să fie preferatul copiilor!

2014

Şi-a deschis porţile „Lumea subacvatică ETi”, proiect realizat de Primăria Eskişehir cu sprijinul ETi.

2014

ETi şi Asociaţia de viaţă activă au promovat proiectul „Bicicleta galbenă” pentru a motiva oamenii să meargă pe bicicletă şi pentru a încuraja sănătatea susținută prin mișcare.

2014

ETi a cumpărat un produs legendar în vârstă de 60 de ani, „Alaska Frigo”. Brandul „Alaska Frigo”, atât de bine cunoscut pe piaţa din Turcia, îşi va continua existenţa împreună cu ETi, compania ce aduce bucurii publicului cu produsele sale.

2014

Pentru iubitorii de napolitane, ETi a adus consumatorilor un nou produs cu cremă intensă de alune.

2015

„ETi Browni”, cu gustul greu de abandonat al checurilor, apare pe rafturile din frigidere cu un nou sortiment: „Browni Mousse”.

Paylaş