Mesajul Preşedintelui Consiliului De Administratie

 

ETI a fost înfiinţată de tatăl meu, Firuz Kanatli, actual Preşedinte Onorific. Sursa lui de inspiraţie pentru numele companiei au fost Hitiţii, una dintre măreţele civilizaţii care a locuit în Anatolia. Din momentul în care compania a fost înfiinţată, ea a aderat la principiile de calitate şi inovaţie.

Firuz Kanatli, tatăl nostru şi Preşedintele Onorific, a pus întotdeauna accent pe valoarea onoarei, a muncii şi a credinţei în timp ce ne creştea pe noi şi construia compania ETI. Aceasta din urmă s-a transformat dintr-o clădire de fabrică, proiectată de tatăl meu în anul 1961, într-un brand cunoscut cu unităţi de producţie, care măsoară peste 430.000 de metri pătraţi, cu 6.000 de angajaţi, 190 de distribuitori în Turcia şi în străinătate şi importatori în aproape 40 de ţări de pe cinci continente.

Creativitatea şi inspiraţia au fost sursa noastră de inspiraţie, deoarece a trebuit să muncim din greu pentru a construi această companie. Astfel, ETI a fost întotdeauna o companie a premierelor.

Noi am lansat primii biscuiţi pentru bebeluşi, primii biscuiţi cu fibre, primele checuri industriale şi primii biscuiţi săraţi cu diverse arome. De-a lungul întregului proces, ne-am bazat în mod constant pe cerinţele consumatorilor noştri. Am monitorizat constant trendurile mereu în schimbare ale consumatorilor şi dinamica sectorului nostru. 

Motivul principal pentru care ne-am majorat investiţiile pentru cercetare şi dezvoltare a fost faptul că suntem o companie are influenţează comportamentul consumatorului, nu doar un brand care îndeplineşte nişte cerinţe. În prezent, clienţii noştri nu aşteaptă ca noi să oferim doar produse gustoase, ci caută sortimente sănătoase, care pot fi consumate oriunde. 

În prezent, deţinem 45 de branduri şi aproape 300 de produse diferite care fac parte din eforturile noastre de a face viaţa mai frumoasă.

De la înființare, obiectivul nostru a fost de a ne menţine valorile în timp ce deveneam un brand internaţional în domeniul nostru de activitate. Pentru atingerea acestui obiectiv, întreaga familie ETI munceşte la proiecte care încep cu poziţionarea brandului şi se termină cu producţia. Nu numai că suntem mândri de premiile pentru Managementul productivităţii totale (TPM) obţinute de fabricile noastre, însă aceste certificate de excelenţă ne-au motivat să atingem noi standarde mereu. 

Un studiu recent efectuat asupra consumatorilor a scos la iveală faptul că ETI este cunoscut de către consumatori drept „un brand respectat şi lider pe piaţa din Turcia”. Suntem convinşi că acestea indică faptul că succesul nu se măsoară numai cantitativ, ci este obţinut prin a deveni un nume de brand care cucereşte inimile consumatorului.

Aici, la grupul de companii ETI, suntem conştienţi de responsabilităţile noastre faţă de societate. Ani la rând ne-am străduit să ne îndeplinim obligaţiile faţă de ţara şi comunitatea noastră prin numeroase proiecte de responsabilitate pe care fie le-am sponsorizat, fie le-am desfăşurat direct. 

Pentru noi, responsabilitatea socială este a investiția în copii, care vor juca un rol important în construirea viitorului ţării noastre. Din acest motiv am organizat diverse proiecte, precum „Ambasadorii culturii”, „Trenul copiilor” şi „Teatrul pentru copii”. Mai mult decât atât, colaborăm cu organizaţii ale societăţii civile pentru a dezvolta la maxim implicarea noastră în binele societăţii. Sunt perfect sigur că prin aceste proiecte dezvoltăm orizonturile copiilor şi investim în viitorul ţării noastre. 
Unul dintre cele mai importante aspecte ale responsabilităţii sociale este continuitatea. Suntem încântaţi să ştim că munca în echipă pe termen lung pe care o facem va avea un efect permanent asupra generaţiilor viitoare. Unul dintre proiectele noastre de care suntem mândri este liceul pe care l-am construit în anul 1970 în onoarea bunicului meu, Haci Ahmet Anadolu Lisesi. Ne bucură foarte mult să știm că tot mai multe generaţii de tineri absolvente ale acestui Liceu Anadolu vor munci cu pasiune pentru viitorul ţării noastre.

Ca să ajungem ceea ce suntem azi, a trebuit să trecem peste multe obstacole. Toate acestea, însoțite de alte situaţii dificile, nu au făcut decât să ne motiveze şi mai puternic. 

Încrederea în valoarea tradiţiei este ceva ce am învăţat de la fondatorul nostru, Firuz Kanatli. Consider că aceste valori ne vor duce şi mai departe, împreună cu toţi colegii noştri care participă la managementul ETI. 

Vom continua să încoronăm viaţa cu momente de fericire, ştiind că generaţiile viitoare, conversaţiile plăcute şi întâlnirile cu prietenii sunt un pic mai dulci datorită produselor ETI.


Grupul de companii ETI 
Preşedintele Consiliului de Administraţie
Firuzhan KANATLI

Paylaş